fredag 24 februari 2017

FOTO 55 SAND MELLAN TÅRNA (270)


7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh semesterkänsla med sand mellan tårna....fint med vattnet, fötterna med nagellack och skummet...

Anneli - A'la Foto sa...

HÄrlig bild! Den ger mig längtan efter sand och framför allt vatten mellan tårna! :)

Agneta Månzon sa...

Mysigt med sand mellan tårna, bilden förmedlar sommarkänsla med sol och bad! :)

Marie i Skrifvarstugan sa...

Det ser skönt ut att få sand mellan tårna. Längtar till den säsongen.

Anki Ai sa...

Tittar på din bild, tittar ut...känns som en evighet tills jag kan fota detta tema.
Hoppas din semester är/varit helt underbar!

Helena sa...

Åh, så ljuvligt! Nu när jag tittar runt på dina fotografier förstår jag att viadukten också är fotograferad utrikes. :-)

Anita Malta sa...

Härligt, det längtar jag efter när jag ser din bild.