lördag 22 april 2017

FOTO 112 ANDRA SIDAN (6)


7 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt klurig lösning på temat. Klockrent.

Anonym sa...

Mycket fyndig och smart lösning på temat! Gillas!

Anneli - A'la Foto sa...

Hahaha....jag tänkte först, "hur tänker hon här? Menar hon från Danmark eller? " och sedan när jag fått tänka till lite såg jag att det var andra sidan! Hahahah....mycket fyndig och lite klurig tolkning! Gillas mycket! :)

Anita Malta sa...

Du och dina kluriga, fyndiga tolkningar :-D Undrade precis som Anneli men sen fattade jag. Hur smart som helst !!

Susanne sa...

Så himla bra! Fick mig ett stort leende då jag såg din tolkning.

Anki Ai sa...

Men så bra lösning! Andra sidan i boken, och för mig som bor på ostkusten blir ju kusten på västra sidan, andra sidan. Dubbelt upp :)

Marie i Skrifvarstugan sa...

Smart lösning på temat. Här kan man sitta och drömma sig bort till vilken sida man vill åka, helt klart. :-)